سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکان خرید خشکبار درجه یک و مرغوب فراهم شد!

خرید انجیر پرک اعلا از هفت‌مغز

 

 

انجیر پرک که در بخش فروش خشکبار آجیل فروشی هفت مغز عرضه می‌شود، جزو مرغوب‌ترین انواع خشکبار بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. گفته می‌شود که تنها 10 درصد از محصول درخت انجیر به انجیر پرک تبدیل می‌شود. به این‌صورت که میوه انجیر زرد پس از رسیدن، شروع به تغییر رنگ از سبز کم رنگ به رنگ زرد می‌کند. در حالی که قسمت داخلی انجیر پر آب و حجیم می‌شود اگر مقدار بیشتر از معمولی به آن آب و املاح غذایی برسد، میوه انجیر بسیار درشت شده و شروع به شکاف خوردن می‌کند. اصطلاح انجیر پرک نیز از این‌جا می‌آید که انجیر مانند پره‌های گل می‌شکفد. این نوع انجیر خشک، مرغوب‌ترین نوع میوه انجیر خشک بوده و کالایی لوکس به حساب می‌آید. هر چقدر دهان انجیر بازتر باشد مرغوبیت آن بالاتر رفته و قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. انجیر خشک غنی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی متعدد بوده و برای سلامتی مفید می‌باشد. علاوه بر مصرف انجبر خشک به عنوان میان وعده، استفاده از آن به‌جای قندهای صنعتی است طرفداران زیادی دارد. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای مصرف شیرینی‎های مضر از جایگزین‌های سالم آن مانند خرما، توت، کشمش، مویز یا انجیر خشک استفاده کنند. به دلیل قیمت بالای انجیر پرک اعلا بسیاری ترجیح می‌دهند از انجیر خشک شیرازی استفاده کنند که تنها شکل ظاهری آن با انجیر پرک اعلا فرق دارد. در خرید انجیر پرک دقت نمایید. انجیر پرک باید نرم بوده و رنگ روشنی داشته باشد. بهتر است بدانید که انجیر درصورت نگهداری در شرایط نامناسب ممکن است دچار کرم زدگی شده و کیفیت خود را از دست بدهد؛ بنابراین سعی کنید به میزان مصرف خود به خرید انجیر خشک اقدام کرده و به یاد داشته باشید که خرید انجیر خشک را از فروشگاه‌های معتبری مانند آجیل فروشی هفت مغز انجام دهید.

 

 

 

 

 

انجیر جزو میوه‌های بسیار پرخاصیتی است که طرفدارانی فراوان و عمری کوتاه دارد! این میوه زمان زیادی قابل نگهداری نمی‌باشد و به سرعت فاسد شده و کیفیت خود را از دست می‌دهد. ولی خوشبختانه می‌توان آن را خشک کرده و برای مدت زیادی نگه‌داری نمود. این خوراکی خوشمزه که در بخش فروش خشکبار فروشگاه هفت مغز عرضه می‌شود جزو پرفروش‌ترین خشکبارها می‌باشد. انجیر حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی متعددی است و برای سلامتی مفید به حساب می‌آید. یکی از موارد مصرف انجیر خشک استفاده از آن به‌جای قندهای صنعتی است. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای مصرف شیرینی‎های مضر از جایگزین‌های سالم آن مانند خرما، توت یا همین انجیر خشک شیرازی استفاده کنند. در ایران انجیر در بسیاری از نقاط کشور کاشته می‌شود، ولی شهر استهبان واقع در استان شیراز مشهورترین تولید کننده انجیر خشک می‌باشد. انجیر منبع خوبی از فیبرهای خوراکی است؛ بنابراین کمک زیادی به احساس سیری و همچنین درمان یبوست‌های معمولی می‌کند. قیمت انجیر خشک به نوع و کیفیت آن بستگی دارد. گران‌ترین نوع آن نیز انجیر پرک اعلا است که کالایی لوکس به حساب می‌آید. در خرید انجیر خشک شیرازی دقت کنید که باید نرم بوده و رنگ روشنی داشته باشد. به علاوه بهتر است بدانید که انجیر درصورت نگهداری در شرایط نامناسب ممکن است دچار کرم زدگی شده و کیفیت خود را از دست بدهد؛ بنابراین حتما خرید انجیر خشک را از فروشگاه‌های معتبری مانند آجیل فروشی هفت مغز انجام دهید.

قیمت و خرید انجیر خشک از هفت‌مفز

 

 

انجیر خشک، از اصلی ترین اجزای خشکبار ارائه شده در فروشگاه اینترنتی خشکبار هفت مغز می باشد؛ که به صورت مستقیم و از تولید به بازار عرضه میشود. شما میتوانید برای خرید انجیر خشک عمده در شهرهای شیراز، استهبان، کرمانشاه و … به سایت فروش آجیل هفت مغز مراجعه کنید و با توجه به جدیدترین قیمت انجیر خشک اعلا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

انجیر تازه یکی از اصیل ترین اقلام خشکبار به حساب می آید. همچنین در ایران نیز شهرهای نی ریز و استهبان محل اصلی تولید انجیر است. از همین رو با توجه به اقتصادی بودن قیمت انجیر خشک و به دلیل نیاز کمی که به آب دارد؛ کشت آن میشود و محصول برداشت شده کاملا ارگانیک است و کیفیت بالایی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

با خواص انجیر خشک شده  آشنا شوید!

 در دیگر شهرستانها نیز افزایش یافته است.

در حقیقت می توان گفت که پرورش درخت انجیر، کار بسیار دشواری است به طوری که در صورت نداشتن اطلاعات کافی و عدم مراقبت، کیفیت محصول به شدت آسیب می بیند. با توجه به اینکه تولید انجیرخشک به روش کاملا سنتی انجام

 انجیرخشک (Common fig)، میوه ای مقوی است که سرشار از ویتامین ها، فیبرو آهن است و برای افرادی که از کم خونی رنج می برند، بسیار مفید است. این میوه خواص غذایی و درمانی زیادی دارد. این میوه فوق العاده مغذی در درمان سرما خوردگی، ذات‌الریه، سرخک، آبله و مخملک مورد استفاده قرارمی‌گیرد. همچنین باعث تقویت موی سر شده و از ریزش مو جلوگیری می کند و شوره سر را از بین می برد.

دارای امگا 3 بوده و برای زنان باردار مفید است. زیرا که مانع از زایمان زودرس در مادران میشود و به سلامت جنین کمک می کند. اشتها را افزایش داده و برای کسانی که می خواهند افزایش وزن پیدا کنند و از لاغری زیاد رنج می برند بسیار مفید است. سرشار از مواد معدنی و املاح است و به تقویت قوای جسمی بدن کمک می کند، به همین دلیل استفاده از این میوه می تواند ضعف های بدنی شما را پوشش دهد و به افزایش وزن شما کمک کند.

منبع : www.7maghz.com